Minor à Toulouse - Reisverslagen van Famke Daams - WaarBenJij.nu Minor à Toulouse - Reisverslagen van Famke Daams - WaarBenJij.nu
Minor à Toulouse

Voor 4,5 maand studeren in Toulouse!

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2016

Après quelques mois

29 Januari 2016

La première semaine

21 Januari 2016

Les premiers jours
Famke

Famke's avonturen dans le Sud-Est! Voor 4,5 maand zit ik in Toulouse en op deze manier kan ik jullie op de hoogte houden van wat ik mee maak en wat ik hier allemaal doe. Vindt je het leuk om op de hoogte te blijven dan kan je je aanmelden voor de mailing lijst en krijg je elke keer als ik een blog post een melding! Gros bisous !

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3661

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 31 Mei 2016

Minor à Toulouse

Landen bezocht: